03-5792920

אחסון אתרים – בחירה מקצועית

טווח המחירים לבניית ועיצוב אתרים כמו גם של אחסון אתרים, גורם להרבה מאוד אנשים לשים לב לדברים הלא נכונים ולבחור את הכי זול. זה מאוד מתאים לישראלים אבל גם מאוד מתאים לאנשים שלא מבינים מה התפקיד של האתר שלהם ברשת.

אחסון אתרים

מחיר הוא תוצר ישיר למה שאתה מקבל. אפשר לבנות אתר בגרוש וחצי וגם לעשות לו אחסון אתרים בחו"ל אבל זה יהיה אתר שיקרוס, שנייה אחרי שהוא עולה לאוויר, כי אתר שנמצא בחברת אחסון אתרים בחו"ל יגמגם את הגלישה שלו עם אחוזי נטישה שייכנסו לגינס.

הבחירה בחברת בניית אתרים כמו גם בחברת אחסון אתרים צריכה להיעשות באופן מקצועי, וכאשר מדברים על מקצועיות לא מדברים על עלות, כי מקצועי עולה כסף.

אתר חלון ראווה

לא כל אתר חייב להיות יקר. זה לא מתאים גם לכל אחד. לפעמים צריך אתר פשוט מאוד שגם לא עולה הרבה משום שזה מה שמתאים לאופי של המוצר או השירות ופשטות, היא חלק מהתדמית שרוצים לייצר.

זוהי אגב אחת הטעויות הכי גדולות שחברות בניית אתרים עושות (ולא מגלות ללקוחות שלהם). הן בונות אתרים שלא מתאימים ללקוח, כי לפני שבכלל מקימים אתר או עושים אחסון אתרים, צריך לבדוק מה הלקוח שלך צריך. ואם אתה מעצב נפלא של אתרים אבל אין לך מושג באסטרטגיה שיווקית ובתחום של הלקוח, אתה תבנה לו את מה שאתה יודע ולא את מה שמתאים לו.

אתר הוא חלון ראווה של כל חברה ולכן אחסון אתרים חייב להיעשות בחברת אחסון אתרים בארץ.

מי אתה זה האתר שלך!

אתר מייצג את העסק שלך. אתר זה אתה! זה כמו כרטיס ביקור, כמו המשרד שלך, החנות שלך וכל בחירה עיצובית ובכלל שתעשה תעיד עליך.

אם אתה רוצה אתר יוקרתי כדי למכור שעוני ראדו, זה נראה נכון אבל אם אתה משווק נפט אתה צריך את האתר הכי פשוט בעולם עם המון תוכן שמעיד על המקצועיות שלך בהובלת חומרים מסוכנים. כלומר- חברת בניית ואחסון אתרים חייבת להתאים לך את האתר כמו כפפה ליד, מכסה לסיר ואתה חייב שלאתר יהיה קידום ואחסון אתרים בארץ, כי אחסון אתרים בחו"ל יכול לפעמים להפוך את האחסון הזה לסיוט.

למה לעשות אחסון אתרים בארץ?

זה נכון שכול העולם הוא כפר גלובאלי קטן וכולנו שייכים אליו. יש המון מתכנים ומעצבי אתרים מהודו שבונים אתרים גם בארץ, זה פשוט עניין של מחיר, אבל אחסון אתרים הוא שירות רצוף ולפעמים יום יומי. אתה רוצה לשנות משהו באתר, אתה רוצה להרחיב את הנפח, אתה רוצה לדבר עם מישהו ואתה צורח לתוך הפלאפון שלך, כי חברת אחסון אתרים שלך היא בחו"ל ואף אחד לא שומע אותך ממש. וזה לא נקרא תקשורת זה כאב ראש.

חברת אחסון אתרים קרובה

חברת אחסון אתרים חייבת להיות קרובה אליך. יש משמעות למרחק או לקרבה של חברת אחסון אתרים לאתר שלך ואליך. חוץ מזה האם אתה מעדיף לטפל בתקלות האחסון שלך באנגלית או בשפת האם שלך? והאם כאשר אתה רוצה לטפל בתקלות אתה רוצה שהשיחה תהיה ברורה או מקוטעת (כי חברת אחסון האתרים בארה"ב)?

ברור שההמלצה היא שאתרים ישראלים ישבו על שרתים של חברת אחסון אתרים בישראל או חוות שרתים ויש המון כאלה.

רואים את ההבדל בגלישה המהירה, בתגובה המהירה, בתקשורת הברורה ובעיקר במהירות בה בגלל אחסון אתרים נבון האתר שלך גולש כמו מקצוען, דבר שעוזר גם בתהליך של שיווק העסק.

 

מחפש חברה מעולה לאחסון ובניית אתרים? >>> בניית אתרים

מאמרים נוספים

משרד פרסום

משרד פרסום לעסקים קטנים – איך להצליח בגדול?

אלפי עסקים בישראל מוצאים את עצמם בסביבה מאתגרת בכל יום. התחרות, החשיפה, הצורך להגדיל את ההכנסות והרצון להרחיב את

משרד פרסום תל אביב

משרד פרסום בתל אביב – מובילים עסקים לתוצאות

מזמזמים ללא הרף את השיר הקליט ששמעתם במהלך הפרסומות? שוקלים לעבור לבנק אחר כי הקריין החייכן עם החליפה הצליח

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל – היתרונות  היום אין בעל עסק שלא מכיר את יתרונות הפרסום ברשת האינטרנט ויתרונות הפרסום בגוגל.

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos